czwartek, 4 grudnia 2014

5 Największych portów morskich na świecie

To portów morskich mam szczególną słabość  - większość mojej rodziny pływała, a ja sam miałem zostać marynarzem. Po pierwszych 4 rejsach, które trwały po ponad pół roku uznałem, że nie jest to praca dla mnie. Ale miłość do morza i do portów została. Chciałbym Wam przedstawić 5 największych portów na świecie, z czego jeden odwiedziłem osobiście, a był to Rotterdam w Holandi

Największe porty pod względem liczby ładunków:

1. Szangaj, Chiny

Sznagaj Port morski w Chinach



















2. Singapur, Singapur

Singapur port morski w Singapourze















3. Rotterdam, Holandia

Rotterdam, port morski w Chinach



















4. Guangzhou, Chiny

największy port morski w chinach




















5. Ningbo-Zhoushan, Chiny
ningbo-zhusan porty morskie













Wszystkie zdjęcia oprócz ostatniego pochodzą z http://www.wikipedia.org/.
Myślę, że dominacja Chin w tym zakresie nie powinna dziwić, jeżeli u nich eksport jest dominującą częścią PKN. Nie wiem, czy zauważyliście, ale w każdym z portów dźwig, albo dobra suwnica jest koniecznością,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz