środa, 18 listopada 2015

Zniżki na świąteczne prezenty - jak kupić tanio upominki dla najbliższych?

Dawno nie blogowałem. Właściwie natłok różnych obowiązków mnie przytłoczył, aż zorientowłem się, że za chwilę...święta, tak został tylko miesiąc. Zaskoczyło mnie to, bowiem "żyłem" w okolicy końca września, a już blisko jest grudzień i czas zacząć się rozglądać za prezentami.

Lista życzeń przyjaciół, rodziny - jak to ogarnąć na Święta?


W tym roku będę u dwóch rodzin na święta, wiąże się to z dodatkowymi kosztami - im więcej osób, tym więcej prezentów. Nie jest to łatwe do ogarnięcia, zatem pierwszym moim krokiem jest przygotowanie odpowiedniego budżetu. Określenie budżetu np. około 25-40 zł na prezent pomaga mi w wyborze upominku. Wiadomo, że czasami są sytuacje, w których możemy przekroczyć dane budżet, gdyż chcemy zrobić przyjemność komuś bliskiemu. Dodatkowo, taki sposób finansowania prezentów daje nam kontrolę nie tylko nad budżetem, ale nad ogólnymi wydatkami. Jeżeli coś przekracza nasze możliwości, zawsze możemy pomyśleć o prezencie zrobionym własnoręcznie.

5 pomysłów na tani prezent:
- kalendarz z własnymi zdjęciami
- vouchery na różne usługi - kupowanie w pakiecie wychodzą taniej
- zdjęcia - ładnie oprawione i wydrukowane
- domowe przetwory
- drobne gadżety - latarki, nożyki, scyzoryki - świętny prezeny dla mężczyzn

Kupuj online z kodem rabatowym - będzie taniej!

Jeżeli chcesz zaoszczędzić pieniądze oraz czas - najlepiej jest skorzystać z sieci. To tutaj jesteś w miarę szybko dokonać odpowiedniej transakcji i przy okazji nie wydać za dużo. Jak to zrobić? Pamiętaj, że w sieci istnieje wiele stron oferujących zniżki i specjalne kody rabatowe. Wystarczy, np. wpisać Media Expert kod promocyjny - i możemy pobrać specjalną zniżkę z strony, gdzie jest  kod rabatowy Media Expert - Couporando. Jak zrealizować taką promocję?

1. Dodaj towar do koszyka
2. Przejdź do realizacji płatności
3. Pod produktem i ceną znajdziesz miejsce na wpisanie kody rabatowego

Jak zrealizować kod rabatowy w Media Expert
Promocja w Media Expert

I tak kupując czajnik, zaoszczędziłem około 40 zł ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz